CRM - Riadenie vzťahov v KPIS WINCODEX
Modul CRM slúži pre evidenciu vzťahov so zákazníkmi, evidenciu a podporu marketingových aktivít, pomáha nadväzovať nové obchodné vzťahy a udržiavať vzťahy so súčasnými obchodnými partnermi.
Modul zároveň slúži na riadenie vnútorných vzťahov pre samotných používateľov KPIS WINCODEX.
CRM obsahuje:
- Evidenciu rôznych typov firiem s uvedením názvu a sídla firmy, adresy, telefónu, faxu, emailu, čísla bankových účtov, zoznam kontaktných osôb
- Evidenciu uzavretých zmlúv
- Evidenciu návštev
- Zoznam oslovených kontaktov
- Možnosti odoslania e-mailu priamo na naviazané kontakty
- Možnosť prepojenia cez internet pomocou portálu pre zákazníkov
- Evidenciu úloh pridelených jednotlivým zamestnancom, editáciu ich obsahov, tlač úloh a export a import úloh z externých programov do programu WINCODEX, možnosť odosielania úloh elektronickou poštou
- Spracovanie úloh, t.j. zobrazenie úloh pre zamestnanca rozdelené na analýzy, riešenia a kontroly podľa stavu spracovania úlohy
- Diár a pripomienky, ktorý slúži na vytváranie odkazov a pripomienok pre ostatných zamestnancov ale aj samotnému zamestnancovi
- Evidenciu vnútropodnikových porád